Nepali Calendar

Saturday 9 March 2013

मलाई डरा लागी रहेको छ कतै मेरो र मरियम को प्रेम पनि राज र नुर जस्तै त हुने होईन ? ? ?? ?

कतै मेरो र मरियम को प्रेम पनि राज र नुर जस्तै त हुने होईन ? ( It Is Real Story Me Ramkumar & Mariyam)
=============== ­=============
सँधै जस्तै Duty बाट थाकेर म रुम पुगे अनि Uniform खोली खाना बनाउन तिर लागे,
खाना - साना बनाइ सके पछी यसो यकै छिन Facebook को पाना पल्टाउन थाले , हेर्दै जादा मेरो नजर १ पेज माथी पर्न गयो जाहा नेपाली अनि अरबी केटिको बियोगान्त प्रेम कथा सिर्सकमा कथा Post भयको रहेछ,
म खुब ध्यान दियर पड्न थाले , जती शब्द हरु माथी मेरो नजर पर्न जान्थ्यो तेती नै म स-संकित हुन पुग्थे , अनि भित्र भित्रै डरको ज्वारभाटा हरु उर्लिन थाल्दथे, म कथालाई बिचमा नै थाती रखेर लामो सास लिदै पुन बिसतारै तर भयबित पाराले ति कथाको
अन्तिम सम्म पुग्न खोज्दछु , डर अनि भयले मन्मा ढ्यांग्रो बजाइ रहेको थियो,
बल्ल - बल्ल कथालाई सकाय तर मनको डर-त्रास भने झन झन जवान हुँदै थियो, भित्र भित्रै आसंखाको घेरोले आफैलाई खादै थियो,
हो साथी यो कथा कतै मेरो सजगताको लागि त लेखेको होईन जस्तो लाग्न थालेको थियो मेरोमनले ।
कुरा आज भन्दा ९ महिना को हो जुनको महिना म हस्पिटलमा क्लिनर फोरेम्यान को रुपमा कार्यरत थिय , कार्यकालको समयमा यका दिन १ केटी सँग सामान्य कुराकानी भयको थियो , जो त्यो दिन पेसेन्ट को रुपमा आयकी थि, पछी उ हप्ताको २-३ पटका आउन थाली तेसै बिच कुराकानी बड्दै जान थाल्यो अनि मोबाइल Number साटासाट पनि भयो , बिसतारै सामान्यपरिचय बाट साथी , साथी बाट यकदिन मायाको रुपमा परिणत हुन
पुग्यो , उसको नाम मरियम थियो , हरेक दिन उसले मलाई फोन गर्थी अनि धेरै बेर कुरकानी चल्दथ्यो , उ भन्थी '' तपाइ मेरो जिन्दगी हो तपाइ बिनाको जिबनको कल्पना गर्नु भनेको आत्मा बिनाको सारीर जस्तै हो मेरो लागी '' तर मलाई कता कता यका प्रकार को डर ले झस्काइ रहन्थ्यो , उ मुस्लिम जाती म हिन्दू त्यो पनि हाम्रो समानता आकास पातालको , अनि म उस्लाई सम्झाउन खोज्दथे , कि हाम्रो माया सम्भब छैन , '' तिमी काहा धनी बाबुकी यक्ली छोरी म काहा । । । । । । । । तिमीले १ महिना खाने Break फास्ट बराबर मेरो १ साल को खाना पुग्छ, अनि म हिन्दू तिमी मुसलमान , यो समाजले हामिलाई माया गरेर बस्न दिदैन मरियम '' तर उ म प्रती पागल भयकी थि कसै गरी पनि मान्ने वालामा थिइन ।
मेरो हरेक सुक्रबार अफ हुन्थ्यो उ मलाई लिन आफ्नै कारमा मेरो रुम सम्म आउँदाथ्यो , क्यामका सब्बैले भाउजु , बुहारी भनेर जिस्काउने गर्दथे तेस बाट झन खुशी हुन्थी , अनि हामी कहिले मम्जार पार्क , कहिले मिसृफ पार्क त कहिले Oman को बोर्डर छेउ १ Alzahidaah रेस्टुरामा जाने गर्दथेउ............... ­.
म अनि मारियम बिच यसरिनै चलिरहेको थियो , १ दिन म र उ जुमेर पार्कमा थियौ एक्कासी उसकोबाबा अगाडी देखिनु भयो अनि उस्लाई त्याहा बाट लियर जानु भयो । तेस दिन म ट्रेनमा फर्किय ...............
तेस दिन देखी मरियम सँग १ महिना कुरा हुन सकिन नत मोबाइल लाग्थ्यो नत इ-मेल नै , पछी १ नया Number बाट कल आयो केटाको आवाज थियो
.......
अरबी लवजमा ब्लोन थाल्यो , अनि मेरो क्याम्प सोध्न थाल्यो म डराइ डराइ को हो?सम्म भन्न सके , पछी थाहा पाय मरियम को बुवा रहेछ अनि म सँग भेट्न खोज्नु भयको रहेछ , म पनि मनमा धेरै खुशी अनि मनमा डर बोकेर मरियम सँग उस्को घर गय ।
त्याहा उस्को मम्मी दाइ भाइ अनि उस्को साथी लईला पनि थि ,
कुरा कानी हुँदै गयो उस्को बाबाले , मरियम सँग बिबाहा गर्न २ ओटा सर्तहरु राखे
१ . नेपालको नागरिकता छाड्ने
२ . हिन्दू बाट मुस्लिम बन्नु पर्ने
जुन मेरो लागी २ ओटै मुस्किल थियो
यो सर्त ५ महिना भित्र मान्नु पर्नेछ नत्र उस्को बिबाहा आर्कै सँग गरिदिने छन । यो ३ महिना बिती सक्यो बाकी २ महिना छ,
यदी मैले २ महिना सम्म पनि कुनै निर्णय नदिय यहाँ मैले ठुलो
नोक्सानी बेहोर्नु पर्नेछ,
यदी म बहेक अरुलाई अंगाल्न परे उसले आत्म हत्या गर्ने दिने धम्की मलाई दि रहेको छ ।
म पनि उस्लाई धेरै माया गर्छु र गुमाउन पनिचाहान्न , र सर्त हरु पनि आत्मसाथ गर्न सक्दिन,
किनकी म मेरो धर्म अनि देसलाई धेरै माया गर्छु मरियम जती............ ­............... ­......
मलाई डरा लागी रहेको छ कतै मेरो र मरियम को प्रेम पनि राज र नुर जस्तै त हुने होईन ? ? ?? ?

No comments:

Post a Comment