Nepali Calendar

Wednesday 17 April 2013

Real Story ''Nepali Lady In UAE''

''सधा जस्तै आज पनि एउटा तितो एथार्थ कोर्न मन लाग्यो''

सुक्रबारको दिन म यु. ए. इ. को देरा भन्ने ठाउमा साथि सँग हिन्दै थिय ,साथिले धेरै दिन देखि मलाइ एउटा जक्सनमा लियर जाने भन्ने प्लान को मुताबिक हामि त्याहा गयका थियौ। Street 26D बाट छिरेर म अनि मेरो साथि एउटा Building म पस्यै त्याहा १ कालो केटा मान्छे २० दिराम ३० दिराम भन्दै थियो, यो देखेर मलै एकै छिन त रत्न पार्क मा बसेका फुटपाथ मा बेच्न राखेका समान को मोल मोलाइ भैरहेछ जस्तो लाग्यो
अनि हामिले त्यो केटालाइ काहा काहाको माल पाइन्छ भनेर सोद्धा उसले Bangali ,Indonesia ,Srilanka,Ethiyopiya , भन्दै थियो अनि साथिले २५ दिराम दियर Indo लियर गयो अनि म चाहि Philip.. को साथमा गय।एउटा सानो रुम मा लियर गयो मलाइ उसले अनि English म बोल्न थाल्यो मैले नाम सोधे उसले Elren भन्यो अनि मैले नि उस्लै आफ्नो नाम भने, उ हल्का झस्किय जस्तै भो किन हो थाहा छएन, अनि म उ सँग काम गर्न भन्दा नि कुनै जिग्यासा हरु सोध्न चाहान्थे, अनि उस्लाइ सोध्न थाले, यस्तो काम गर्नुको करण , उ बताउन चाहान्न थि , मैले धेरै कर गरे पछि उ रुन थालि म अचम्म मा परे उ किन रुन थालि थाहा भयन, मैले उस्को टाउको मुसार्दै I'am Sory भने , ''तपाइको कुनै गल्ति छएन '' म नेपालि आवाजले झस्किय त्यो आवाज त्यो केटिको मुखबाट आयको थियो म अलमल्ल परेको देखेर, उस्ले म नेपालि हु यो सुन्दा म झन दोधारमा परे, अनि म हल्का पन्छियर बसे ,अनि उस्लाइ सोधे किन यस्तो काम गरेको, तेस पछि उस्ले आफ्नो बेदना पोख्न थालि,
२०११-३-१२ मा House Maid को लागि म UAE ,Dubai आयको थिय काम घर्को भयनि मलाइ धेरै गारो थियो बिहान ४ बजे उठेर राति १२-१ बजे सुत्न पाइन्थ्यो तर पनि म काम गर्दै थियो तेस्पछि का दिन मेरो लागि धेरै गारो हुन थाल्यो। हरेक दिन यातना दिने अनि हरेक पटक साहु बाट म माथि यैन सोषण हुन थाल्यो, तेतिकै एक दिन १ बंगालि केटि संग परिचय भयो होस्पिटल्मा अनि उस्ले आफुलाइ पनि यस्तै भयको र पछि भागेर यौन पेसा अंगालेको बताय पछि। म पनि त्यो नर्का बाट उम्केर याहा काम गर्दै छु। अब घर जाउ भने passport छैन कसरि जाने, उता बाबा आमा भाइ छन उनि हरुलाइ पनि आफैले पाल्नु छ अब सायद यहि मर्छु होला एक दिन , यतिकै मा उसले भनिन यदि म मरे भने मेरो लास नेपाल पुर्याइ दिनु है, यो भाब बिहोल बाणि हरुले मलाइ छेत बिच्छेत गरायो, म केहि बोल्नै सकिन बस मैले उस्लाइ नेपाल फर्काउने आस्वासन दिदै कोठा बाहिर आय आउने बेलामा Ph:- No छडेर आयको थिय, साथिले कुर्दै रहेछ , हामि Taxi चधेर Room आयौ , बाटो भरि उस्लेभनेका तिनै कुरा खेलाउदै अनि प्रदेसमा रहेका आफ्नो नेपालि दिदि बहिनि लाइ सम्झेर एक पटक आसु झर्यो,
अनि धेरै कमाउने सपना बोकेर आफ्नो प्यारो जन्म भुमि त्यागेर आयका तिनै नेपालि चेलिलाइ सम्झेर मन रुलाय,



भोलि पल्त म Duty जान भनि Uniform मिलाउदै थिय Mobile म SMS घन्टि बज्यो ।मैले वास्ता गरिन किनकि Du Network ले पैसा हाल भनेर धेरै SMS पठाउने गर्दथ्यो, तेतिकै Mobile गोजिमा हालेर म Bus चड्न गय , केहि समय पछि अब Face Book Statuse मा Good Morning लेख्नु पर्यो भनि Mobile Open गर्दा नौलो Number बाट Massage आको रहेछ, खोलेर हेर्न थाले,

Dear दाजु मलाइ माफ गर्नु होला
आज म यो नरकिय संसार बाट मुक्ति भयर टाडा जदै छु, मैले हजुर्को चाहाना पुरा गर्न सकिन मलाइ माफ गरिदिनु होला ल.......तपाइकि बहिनि कमला (Name change)
म छगा बाट खसे जस्तै हुन पुगे हिजो भर्खर तेति रम्रो सँग कुरा गरेर आको आज यो संसार मा छैन भन्दा म पत्यौनै सकिन अनि तेहि Number म कल गरे कुनै आर्को केटिले उठायो अनि उस्ले मलाइ भनि अब कमला रहेन ,
अब भने पक्क भयो म माथि झन् कालो बादल ले छायो।
सारा आकास कलो भयो दुनिया सारा यकै पटक सोक मनय झै लग्न थाल्यो।
म Manager संग कुरा मिलायर त्याहा गय न भन्दै Uff मैले हेर्नै सकिन
म इस्तब्ध भय केहि बोल्नै सकिन, एकै छिन पछि पुलिस आयो अनि लास लाइ गाडिमा हालेर लग्यो, म झन् आफुलै निरास बनाउदै रुम फर्किय
.................................
आज धेरै दिन भै सक्यो उ संसार बाट टाडा भयको तर आज पनि जब म त्यो बाटो भयर् हिन्छु तेहि घटनाले सताउछ,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,अनि उहि नेपालि चेलिको दर्दनाक कथा ले पिरोल्न थाल्दछ...........................


No comments:

Post a Comment